22 aylık kızım ne olduğunu anlayamadım gördüğümde kollarının ve dizlerinin üstüne düşmüş haldeydi koltuk üstünde biraz ağladı bir yerinin ağrıdığını anladım kontrol ettim sağ kolda acı vardı ama öyle çok büyük bişey yok gibiydi oynattım falan birazcık sızlandı sadece yarına kadar takip etmek istedik ama şimdi kolunda acıdan dönemiyor ben yerine koyarken ağlıyor. Kötü bir şey olmuş mudur acaba hemen gitmelimyim doktora? Bize dirsekten yada omuzdan bişey gibi geldi ama anlayamadık hareket etmediği sürece tepki vermiyor.