smileanne Merhaba Sevgılı annelerım , döküm tencerelerım ve Granıt tencerelerım ocağımdan çok kayıyor . Acaba bu ocağın ızgarasının döküme cevrılme şansı oluyor mu ? Doğrudan döküm ızgara alsam çok pahalı geldı bana
Aselinannesi0655 smileanne benimki döküm bende böyle istiyorum. Ama kaymaması için artı şeklinde aparat ver ondan alın bence. Ben aşırı takımtılıyım bu ocagı temizlemek daha kolay döküm daha mat yag falan çıkmıyo
smileanne Sadece Çelik tencereler kaymıyor . Ben de pılav yaparken falan celık kullanamıyorum beceremıyorum . Granıt daha kolayıma gelıyor . Caresı var mı acaba ☺️
smileanne Aselinannesi0655 evet temızlık konusunda bu çok kolay hıc yağ kalıntısı kalmıyor. Ama çok kayıyor ıste
iremdemirr18 @Aselinannesi0655 cezve aparatını diyorsunuz siz @smileanne ocaklarin ızgaraları döküme dönmüyor maalesef
smileanne iremdemirr18 Çok pahalı ya dökümlerde . Ama sımdıkı ızgaralarım çok kayıyor bebegım de olduğu ıcın aşırı sakıncalı