akifsare eksta hiç bir şey yapmıyorum. Anneminde sütü çok bolmuş bana çekmişsin diyor. Genetik faktörlerde devreye giriyor sanırsam. Doğumdan hemen sonra sütüm gelmemişti suni sancıyla doğum olduğu için. Çocuk doktoru bestlak damla kullanabilirsin demişti çok artırıyormuş ama kullanmamıştım