Kizlar 1 yasinda kizim 4 yasinda oglum var oglum krese gidiyor sürekli hastalar biri iylesiyor digeri hasta oluyor sürekli mizmizlar yemek yemezler bu saate kadar onlarla ugrasiriz esimle birbirimjzi görmüyoruz konusamiyoruz desek yeri sürekli evin icinde bi curcuna kizim hep mizmiz oturmamiza izin vermez sürekli bisey ister aglar evi heryeri dagitir oglumda yemek yemez sürekli mizmizlanir kardesni aglatir bütün günüm böyle hergün ama hic sakin günümüz yok ne yedik ne ictik ne yaptik bilmiyoruz onlar uyuynca da halsiz düsüyoruz uyuyoruz bizde ne evi dogru düzgün temizleyebiliyorum ne kendime bakabiliyorum hicbirsey yapamiyorum disari cikarsam eve gelir gelmez uyuyolar yorulup en fazla 1 saat kalkiyolar ayni enerjiyle nerde hata yapiyorum cok yoruldmm