Merhabalar. Oğlumun 9 ay kontrolünde demir b12 d vitamini düşük çıktı. Hele demir 0,74 yok gibi bişey. Doktor şuruba geçirdi. Ama ben şurubu bebeğime içiremiyorum. Her sabah perişan oluyoruz çok ağlıyor. Hepsini tükürüyo. Yanlışlıkla yutsa bile öğürerek çıkarıyo. D vitamini ve b12 yi karadut özüne fıslatıp verebiliyorum ama demiri hiç veremiyorum ne yapmalıyım nasıl içirebilirim