Bebeğim ilk dogdugundada hipp den destek almıştık 3 aylık günde 1 kez vermeye başlamıştım başta hiçbir şey yoktu sonrasında mamayı içer içmez yüzünde ağzında kabarık gibi kızarıklıklar oluştu kazak giydirmiştim ogun o alerji yaptı sandım ancak Suan doymadı diye düşünüp tekrar mama verdim mama bitmeden aynı kızarıklıklar oluştu çok endişelendim bende foruma girdim nedir sebebi acaba ya