Merhabalar. Aralıkta 4 yaşına giren bir oğlum var. Tanıdığımız arkadaş olduğumuz yetişkin kişilere karşı çok mesafeli, onlarla konuşmuyor onlar konuşmak istediğinde tepki gösteriyor uzak durmak istiyor. Sizce bu normal mi ? Okula da gidiyor öğretmenini seviyor konuşuyor onunla ama öğretmenin yanındaki yardımcı ablayı sevmiyor uzak durmak istiyor. Ben anlamadım neden böyle yapıyor? Sizin yorumunuz var mı