mamabear_ Ccyyln ahaha aynen aynen deseydiniz. Geçen parkta 7,5 aylık kızıma bir çocuğun anneannesi 2 aylık mı dedi yok artık deve diyemedim 😂😂😂 aynı kadın mı acaba 😂😂
hafizevr Ccyyln hahahhahahaha ya bir söyleyene bakarım birde lafa.. bu yaşlı teyzelerin abartma huyları sende deseydin teyze benim ninemde senle yaşıt maşallah daha diri niye böyle çöktün 😂😂😂
asya343 Ccyyln Okadar saçmalıyorlar ki geçen de birisi bana dedi ki benim çocuklar 3 aylıkken diş çıkardı 🫣 hiç muhabbete bile girmedim doğrudur dedim 😂
maygirl farelikoyunkavalcisi bu imkansiz bsey degil ki ama😊benim kizimda oyleydi misal kelime sayisi o sekilde idi 15.aydan snra 18.ayda 2li cumleleri vardi suan 21 aylik 2 3 ve 4lu cumleler halinde herseyi konusuyor.bunlar cok imkansiz degil😊olabliyor yani.
farelikoyunkavalcisi maygirl oğluma ve çevreme bakarak zor gelmişti ama varmış örnekleri darısı bizim miniklerin başına
maygirl farelikoyunkavalcisi algisi acik her cocuk 3 5 ay 8 ay sonra erken veya geç ayni surece geliyor zaten..kıyaslamayın insan uzuluyor..bizmde farkli sorunlarimiz vardı ama geldi gecti..buda oyle bisey🌸
farelikoyunkavalcisi maygirl çok teşekkür ederim gerçekten sürekli üzerinde durup olmayınca insan biraz takıyor haklısınız size de çok geçmiş olsun 💐💐
Esen3536 Ccyyln sacmlamis gercekten herkesin boyle anilari var yaa gecen gun otobuste teyzenin biri kzima cok zayif kac yasinda dedi cevap vermedim bakis attim sizde sismansiniz dedim aaa ayip gibi bisey dedi bana 😅😅 neyseki inmek üzereydim yoksa uzayacakti
97e Ccyyln sureklı bıs knusuuırlar benm kızımda 7 aua gırcek evet cok zayf bızde frkıdnayız ama surkelı soleyıp ınsannuzukuyırlar 2 aylk bebek gbı dıyorlar banada
Sermec27 Ccyyln abart deseydin yok artik bebeğinin kilosu ve boyu cok çok iyi ayına göre benim oğlum 11. Ayda 8 kilo olsa valla ona bile sevinirim boyu da en fazla 72 cm olur o ayda senin ki bı halde 2 aylık bebekse bizimkiler yok olmuş o zaman.
97e Ccyyln kucuk gozukenılır sokeyıpte uzuyorlar evt zuf evt hemde cok ama napablrm yanı tum gun onrumu berıyorum 2 kasık uesın dıye ama ınsanları anlamıorm