Kızlar benim 1 yaşına girmek üzere olan bir kızım var. 76 cm ve 11 kilo. Yani etrafımdaki çoğu bir yaş bebekler gibi. Bugün bi mağazaya gittik. Orda bi kadın be eğin kaç aylık dedi ben de 11 aylık dedim. Ve bana diyor ki benim 2 aylık bir torunum var, seninkiyle aynı boyda. Aralarında 4 cm bile yoktur. Hayır yani 2 aylık bebeği bilmesem inanacağım. Ben de tabi kesin öyledir dedim çıktım. Bazılarının çocuk kıyaslaması gerçekten çok saçma olmuyor mu sizce de? Yani 1 yaş nerde 2 ay nerde.. Değişikler gerçekten