neslihansrt Kızlar bebeğim 4 günlük öğlen bir defa sarı kustu ama çok çok azdı o yüzden önemsemedim akşam da aynı şekilde çok çok az açık kahverengi neden olur bilginiz var mı yarın doktora götürücem ama bütün gece içim içimi yiyor bilgisi olan var mı