Merhaba, 16 aylık kızımın bir haftadır sağ gözü sulanıyor ve akıyor durduk yere. Hastane randevusu almak istiyorum ancak nasıl oluyor kafam karıştı. Öncesinde çocuk hastalıkları bölümünden mi almam gerekiyor, oradaki doktor mu yönlendirecek? Bilenler aydınlatabilir mi?