İlk dopumumda normal doğum yaptım bebek çıktıktan sonra bir türlü kanamamı durduramadılar 2 saat uğraştılar sürekli içerden kanlı parçalar geliyordu kan geliyordu devlet hastanesiydi kötü bir doktora denk geldim neden olduğunu da öğrenemedim. 5-6 saat tampon kaldıktan sonra durmuştu artık şimdi 2.ye hamileyim doğum çok yakın tahlillerimde falan herhangi bir kanama bozukluğu falan çıkmıyor ama yine korkuyorum aynı şey başıma gelirse diye.Var mı böyle bir durum yaşayan ? Şimdiki doktoruma soruyorum farklı bir şey olmuş olabilir damar patlamış olabilir vs gibisinden bir şeyler söyledi şu an sorun görünmüyor yine normal yapabilirsin dedi