Merhabalar
Kızım 3.5 yaşında kreşe gidiyor 2.5 yaşından beri sürekli hasta orta kulak iltihaplanması yaşadık defalarca ve kulaklarında sıvı birikmesi olduğundan kaynaklı kulaklarına tüp takıldı geniz eti ameliyatı oldu bir hafta hasta değilse ikinci hafta muhakkak hastadır 2.5 yaşına kadar hiç antibiyotik kullanmayan biz 2.5 yaşından sonra antibiyotik kullanmadığımız zaman çok nadirdir çocuk doktorumuza ve Kbb doktorumuza kreş konusunu defalarca görüştük göndermeye devam etmemizi alerjik bir çocuk olduğu için bağışıklığı düşük en ufak soğuk algınlığını bile ağır geçiriyor diye söylediler bizimle aynı durumu yaşayan var mı acaba ?