Metemommy Yaren-1526 Ağladığı için uzaklaştıramadım zaten o sırada kriz yaşıyoruz birde uzaklaştırmaya çalışsam iyice ortalığı yıkacak başka şeylerle oyalamaya çalıştım sakinleştirmek için
farelikoyunkavalcisi Yaren-1526 bende daha oğlum minik diye almadım geçen parkta bir baba oğlunu indirip bizimkini bindirdi çok mutlu oldum açıkçası size de onlar adına teşekkür edeyim💐
Yaren-1526 farelikoyunkavalcisi rica ederim canum bi yandan başka çocukları da mutlu etmek hoşumuza gidiyor sevaba da giriyoruz 🌺
Yaren-1526 farelikoyunkavalcisi bizde kızın ilk yaş doğum gününde aldık hep korktu dönüp bakmadı araba yattı 3 yıl ve şimdi oğlum 2 yaşına geldi o biniyor evin içinde daha çok erkek çocuk için iyi oluyor kıza gerek yokmuş almaya 😄
farelikoyunkavalcisi Yaren-1526 benimde oğlum var 16 aylık ama birkaç kez kuzenlerininkine bindirdik sevmedi sesinden rahatsız oldu ağladı 2 yaşında tekrar deneyeceğiz sevmezse almayız gereksiz masraftan kurtarmış olur bizi 😅