Ar1 bizim bir telefon dükkanımız vardı baya dardaydık ucuza sattık tanıdık vasıtasıyla eşim senet vs yapmadı tanıdık olduğu için güvendi fakat ödeme yapmıyorlar 2 aydır 3 aydır 50 bin zor aldık defalarca aradık yazdık hep ertesi gün diyip vermiyorlar nasıl yapabiliriz senet yapılmasa da devir edildiği belli oluyor yada konuşma mesajlar bir kanıt olamaz mı ne yapabiliriz perişan olduk