MihribanMerihUzaYusuf Geçen sene oğlum 9 aylıkken sütüm kesilmişti. Bugun bayağı acı hissettim göğsümde. Kitle var mı diye kontrol ederken süt geldi. Normal mi? Noluyor anlamadım. 😕
Uykusuzhergeceeee MihribanMerihUzaYusuf bi doktora gidin bence bu kadar süre sonra gelmesi normal değil gibi
ElisaMom_ MihribanMerihUzaYusuf normal doktorum bazen gelebilir demişti,meme dökünüz da elinize gelebilir yinede doktora danışın
Uykusuzhergeceeee MihribanMerihUzaYusuf bilemiyorum ki belki de normaldir doktora gitmeden bilemezsiniz. Çok mu sıktınız acaba o tetiklemiş olabilir mi?
ElisaMom_ MihribanMerihUzaYusuf benimde tek göğsümde geliyordu memeden kestim bayadir kızımın bu arada neyse memde büyük bişey elime geliyirdu ve bazen ağrı vardı doktora gittim ultrason çekildi şükür bişey yoktu doktor meme dokusu elinde gelebilir ve sıvı gelmesi normal demişti,siz içinizde kalmasın doktora gidin