Ezgocan Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 buçuk aylık ve anne sütü emiyor 4 gündür kaka yapmıyor herhangi bi keyifsizligi yok uyku düzeni neşesi yerinde sizce bu normal mi başına böyle bişey gelen var mı?
Yigitinnannesi Ezgocan sen yine de doktora götür bizimde o şekilde olmuştu hemen doktora götürdüm doktor normal ama iyiki getirmişsin dedi röntgen falan çekmişlerdi çok şükür bişey çıkmadı ama arada yine yapamıyor fitil verdi doktor 3 günü geçerse fitil koy dedi daha koymadım inşallahta koymam düzenli bi şekilde yapar
Babybeste Ezgocan normal. Benimkide 1 haftadır yapmıyor. Gecen hafta fitille yaptırdım yarını bekliyorum bu gecede yapmazsa fitil vereceğim.
Derin17 Ezgocan bizimkide öyle gün kurusu yiyorum kayısı artık düzenli yapıyor hatta çok iğrenç ama kakası kayısı kokuyo😪🙈
BIRICIKIM Benim de kaka yapmıyordu,yengem kayısı suyu iç dedi sabah 2 bardak iicp emzird8m sonrasında sırtına kadar yaptı. Benim kizim 2 aylik. Belki ise yarar sonuçta sütten geçiyor kayısi suyu içmem ise yaradı.
Merveylul Ezgocan aynı durumdayız şuan benim bebeğimde 4 buçuk aylık yaklaşık yirmi gündür düzensiz 5 6 günde bir zeytin yağı vererek yaptırıyorum