Merhabalar herkese kızım 21 aylık emzirmeyi bırakalı 3 gün oldu fakat kızım çok hırçınlaştı normal de de zor ve hareketli bi çocuk fakat şu 2-3 gündür sürekli çığlık çığlığa her şeye ağlıyor bağırıyor vuruyor çarpıyor aşırı derecede sinirli istediği birşey olmayınca çığlıklar atıyor var mı emzirmeyi bıraktıktan sonra bu durumu yaşayan ?