Merhaba hanımlar.
İlk bebeğimiz. Şuan 9 ay ama düzeltilmiş 7 aylık. Devamlı geçmek bilmeyen burun tıkanıklığı var. Serum fizyolojik hava doktor ne yaptıysam fayda etmedi. En son doktora sordum alerji mi diye yaşına girene kadar bu şekilde devam etmek gerekir dedi. Uyuyor tıkanıklıktan uyanıyor tekrar. Her türlü şeyi denedim ama 10 gündür tıkalı hergün temizleme yapıyoruz. Ne yapacağımı şaşırdım. Bi geçiyor 5 6 gün sonra aynı döngü.