Kızlar öncelikle hepinize merhaba ben ikinci evladımı dünyaya getireli 2 ay olacak hamilelikte 85 kiloydum şu aralar hem mide hemde ishallik var ayıptır söylemesi sizce 85 kilodan 72 kiloya düşmek normal midir ya dahiliye randevu aldım gideceğim de gitmeden size sorayım dedim