ysmnglc Iyi akşamlar kızlar. Bebegim 6 ay 2 günlük aptamil 1 numara kullaniyordum gayet guzel içiyordu bugun 2 numaraya geçtim ve bebeğim mamayı içmiyor bu durumu yaşayan kimse var mi ne yapilabilir
ysmnglc Ilk verdiğimde icmedi uyuyup uyandi kalan mamayi denedim ve içti aradan zaman gecti acıktı agliyor ama mamayi icmiyor az once tekrar kivrana kivrana 75 ml ancak içti aç kalmasinida istemiyorum ama ne yapilabilir
ysmnglc oylesinebiri__ peki alışır mi zamanla veya ikisini karistirip vermeyi mi denesem bir sure ne yapsam bilemedim
oylesinebiri__ ysmnglc alışır biz 2 numaraya 2 gün önce geçtik fazla içmiyor ama düzeliyor gibi teklif edin aç olduğunda mecbur içip alışır ikisini karıştırsaniz bi faydası olmaz mamanizin tadını da sevmiyor olabilir
ysmnglc oylesinebiri__ onceden de ayni markayi iciyordu bir iki gun teklif edeceğim olmazsa farkli marka denerim umarim duzeliriz sizde bizde