7 günlük yenidoğan bebeğim çok fazla kaka yapıyor. Rengi yeşil sarıya döndü artık pütürlü sağlıklı bi görüntüde. Ama neredeyse her beslemeden sonra bezi kaka bazen çok küçük bazen dolu dolu ama mutlaka kaka hep var o bezde😀 sayı ne olmalı bilmiyorum tabiki ama gerçekten bana artık abes gelmeye başladı bu kadar sık kaka yapması saat başı kaka resmen. Sizde durumlar nedir yenidoğan anneleri??