Her ilacın riski var dedi bizim nöroloji uzmanı, hastalıklarda tetikler dedi ama özellikle grip ve öksürük ilacı kullanmayın dedi. Biz havale geçirmedik, epilepsi olma olasılığımız var, henüz tanı konulmadı. Rabbim tüm hastalarımıza Şafi adı ile şifa versin inşallah.