Deletedmom_897 sevaltenekeci Çorap ile yatilmaz.Kan dolaşımını etkiler birde kilotlu çorap diyorsunuz
elmaelmaelma Ayyy kalın giydirmek neyse de külotlu çorap çok bunaltıcı değil mi yaa? Düşününce bile bunaldım 🥵
Nikita sevaltenekeci hayır yapmayın lütfen. Ben başta çok bilen büyüklerin etkisiyle öyle yatırıyordum. Sonra tamamen çıplak ayak yatırmaya başladım. Dehşete düşüyorlar tulumla çıplak ayak yattığını duyunca ama sıcacık oluyor
aybarsbebekk sevaltenekeci yatırmayın ya ben düşününce bile rahatsız oldum kaşındırdı. Penye altla yatırın çorap giydirmeyin bile bence yada ince bir çorap giydirin oda soğuksa
iloslos 6 aylıktan beri çorapla bile yatırmam. Bebeğinize bu kötülüğü yapmayın uyku kalitesi düşmesin ❤️
Aaayyssee sevaltenekeci ay okurken kaşındım resmen düşünün siz o şekilde yatabilir misiniz lütfen giydirmeyin
aslananne27 sevaltenekeci arada çorapla uyutuyorum 32 aylık oğlum hiç üstünü örtmez sürekli üstünden atar yorganı bizim evde sabaha Kars’ı buz gibi oluyor oda e bizde insanız uyup kalıyoruz yorgun düşüyoruz bazen üstünü ortemiyorum çorapsız uyduğu sabah kesin öksürük le kalkar sonumuz antibiyotik oluyor 🤦🏻♀️
JuliJuli06 sevaltenekeci kulotlu corapla yatirmayin kan dolasimini etkiler rahatsiz olur onun yerine pijama alti giydirin genis cok usuyorsa ayaklari pamuklu corap giydirin
devasl sevaltenekeci benimki çorap sevmiyor gece zaten giydirmem külotlucorap giydirdiğimde de çok rahatsız oluyor penye havlu vs vs bir çok cesıdını aldim giydirince cekıp uzatıyor aglıyor😀Dr sordum giydirme bişey olmaz dedi ama etraftan çok baskı oluyor rahmini üsütücek hasta olucak
maygirl sevaltenekeci pijamalar ve uyku tulumu icat edilmis daha kaliteli uyumak icin…kulotlu corap cok rahatsz edici ve ayaklar kapali neticede….normal zamanda bile altindan asla gydirmiyorum elbiseler dışında rahat degil cunku.yatirmayin sizde bnce.
Minel-inannesi sevaltenekeci gün icinde bile giydirmem, cok nadirdir. Kendim bile rahat edemiyoken ve mecburiyet disinda giymiyoken kizimada giydirmiyorum. İskence gibi geliyo bana, giydirmesi ayri, bez degistir diye cikartmasi ayri, hadi bidaa giydir😒