Kızlar bebeğim 3bucuk aylık. Banyo zor yaptırıyorum kendini kasıyor titriyor zangır zangır. Suyun ayarida çok iyi iceriside oldukça sıcak ama devamlı kasıyor kendini yıkanmak istemiyor. Üstüne muslin örtü serdim yıkadım yine olmadı. Su ile ilgili oyunlarıda pek sevmiyor korkuyor. Ne yapmalıyım kolay yolu yokmu sevdirmenin?