Esma_nur42 2 yaşında abisi var oğlumla beraber mutfağa gitmiştik o sırada çay demledim ne ara yanımdan gitti anlamadım icerden bi çığlık sesi geldim Allahım salondan mutfağa yol uzadı sanki gittiğimde bebeğim yerdeydi oğlum da kaldırmaya çalışıyordu hastanedeyiz şuan bütün testler temiz çıktı ama yine çok korkuyorum böyle bi durumu yaşayan var mı biliyor musunuz
aybarsbebekk Esma_nur42 oğlunuz mu çekmiş nasıl olmuş acaba? Çok geçmiş olsun. Benim oğlum düştüğünde o kadar küçük değildi ama burnu falan kanamıştı alnı çizilmişti bütün testler temiz çıkınca rahatlamıştım. İnşallah sizdede bir sorun olmaz. Allah çocuklarımızı korusun 🙏
likeli Esma_nur42 ben kendim 3 aylıkken yataktan düşmüşüm bir sıkıntım yok 😊 inşallah sizin bebeğinizin de bir şeyi yoktur.
glz2 Esma_nur42 geçmiş olsun canım testler temizse korkmana gerek yok ama o gün yine de gözlemle bebeğim 40 günlük bile değildi pusetten düştü 8.5 aylık geçen gün de yataktan düştü ne kadar dikkat etsek de oluyor maalesef ki
Esma_nur42 aybarsbebekk oğlum kanepeden çekmiş kucağına almak istedi muhtemelen ama çok şükür bütün sonuçları temiz yine de korkuyorum işte ne yapacağım tek başıma bakıyorum oğlumun yetişemediği yer yok normalde odaya koyarım kapısını kilitlerim ama bi anlık boşluğuma geldi of of
elmaelmaelma Esma_nur42 Araları azmış, abisi de küçük daha, bilememiştir zarar vereceğini. Aslında koltuk değil de beşik tarzı bir şeyin içine bıraksanız daha iyi olur bundan sonra, onun içine erişemez en azından.
Esma_nur42 elmaelmaelma bi anlık hata işte Rabbim cümlemizin evlatlarını korusun inşallah bundan sonra hep odayı kilitli tutarım
lamiakus Canım benimki sürekli düşüyor koltuğun yüksek yerinden 2 kere kafa üstü çakıldı. Yani ne kadar dikkatli olursan ol cocuk bu kaşla göz arası yapısıyor yere 18 aylık kızım. Ben de cok korktum ama korkulavak belirtiler olmadıgı sürece doktora götürmüyorum tomografide iyi bişe değil
Esma_nur42 lamiakus Rabbim beterinden saklasın henüz 2 aylik olduğu için götürdüm oğlum ilk ayaklandıgi zamanlar çok düşüyordu takip ediyordum ben de goturmuyordum tomografinin bi zararı olur mu sizce
lamiakus Esma_nur42 he 2 aylık ben 2 yasında sandım iyi yapmıssınız götürerek . Benim kızımda o aylarda tomografi cekilmişti . Yani sağlıklı değil tabiki ama mecbur kalınca cekilmesi gerekir tabi.
ebrumiragok bizimde 3 aylıkken ablası kucağına almak isterken düşürmüştü hemen kafası şişti tomografi vs yapıldı temiz çıktı ama doktor 48 saat içinde kusma boş bakma huzursuzluk vs olursa tekrar getirin demişti yine gözünüz üzerinde olsun geçmiş olsun
Esma_nur42 glz2 ne kadar dikkat edersek edelim olacak olduğu zaman oluyor iste Rabbim beterinden saklasın cümlemizin evlatlarını korusun inşallah