Coufy Oğlum 10 aylık son bı kaç gündür karnında bu lekeler çıkmaya başladı bugün iyice belirginleşti yarın doktora goturucem ama aklıma takıldı bır fotoğraflara bakıp fikri olan arkadaşlar var mı https://resmim.net/album/ii.SqGCT
alyamerve Arasefemom Coufy aynısı kızımda da var dün dermatolojiye götürdüm korkulacak bir durum değil doğum sonrası oluşmuş olabilir dedi ama nf hastalığı belirtileri de bu şekilde seyredebiliyormuş nf lekesine benzemiyor ama gene de içiniz rahat etsin diye çocuk nöroloji de görsün dedi bize gelişimi her şeyi normalse korkmayın dedi
gizematadeniz Benim oglumun da boyle oldu alerji doktoru sık nemlendir gecer dedi. Siz yine de götürün ama biz stelatopia ile günde 3 kere nemlendirme ile geçirdik. Cok zor geciyor ama. Belki 2 3 ay sürdü
Arasefemom Bizde de olmuştu böyle , atopik ciltli bol bol nemlendir demişti doktorumuz. Cerave kullandık bir süre iyi gelmiş geçirmişti
Arasefemom alyamerve bizimki geçti çok şükür her banyo sonrası ve gün içinde 1-2 nemlendirdim 1 aya yakın sürdü ama şuan yok vücudunda 🙏🏻
Arasefemom alyamerve banyodan sonra daha çok ihtiyaç oluyor demişti doktorumuz ama geçmesi için de gün içinde 1-2 kere sür demişti. Biz öyle yaptık çok şükür cerave ile atlattık umarım sizinki de geçer 🌸 Biz bide şampuan ve sabunu da değiştik bu olduktan sonra belki onların da etkisi olmuştur
Arasefemom alyamerve [https://mutluresim.com/images/2025/03/16/1fvbCx.jpeg] kullandığımız bu. Şampuan olarak ecowell kullanılıyoruz , vücut sabunu için de Johnsons Baby’nin Sütlü bebek sabununu kullanıyorum