Merhabalar kızım 19 ayı bitiriyor emzirmeyi sonlandırmak istiyorum sabır taşını duydum ama bazılatı diyor ki sabır taşı yemeklerden bile tiksindiriyor ishal kusma her şeyi yapıyor bazıları da olumlu sonuçlandı diyor. Kullananlar yorum yapabilir mi? Bu arada gece uyanıyor 2 saatte hir emiyor gündüz hiç aramıyor memeyi. Su teklifi ettim kabul etmiyor çıngır çıngır ağlıyor