tknmz benim kızım da olmuştu annemlerdeydim.. annemin eski bir çarşafı vardı onu kestk eski bezler gibi.. üzerine poşet uydurdum.. her kakada banyoda yıkadım çişte bezi değiştirdim.. annemler de şehir dışına çıkmıştı tektim çok zorlandım .. 2-3 gün bu şekilde yapınca geçti.. bezler de naylon da daha çabuk pişik oluyorlar.. bir de yediği bir şeyden olmuş olabilir