balom Kızlar merhaba bebeğim 2.850 gram 48 cm doğdu aldığım bütün yenidoğanlar kendisine olmuyor baya geniş acaba böyle bi sorunu olup çözen varmı yada kaç cm aldınız kıyafetlerini bilgim yokta 🥹🙏🏻
KendiEvimdeDeplasmandayim balom benimkide 3kilo 50cm doğdu. Bol geliyodu baya altlar cok uzun kalıyodu ama ben öylr giydirdim valla 😂 doldurdu zaten bi aya kalmadan
cennetkusum16 balom benim bebeğimde 2880 gram doğdu 2 buçuk ay yenidoğan giydi. Bişey olmaz ekstra almanıza gerek yok giydirin olanı
balom cennetkusum16 sadece 4 takım almıştım hastane çıkışı başka almadım etrafımdaki insanlar giymez onları çok , boşuna alacaksın dediler az aldım ama şuan kıyafeti yok bakıcaz artık 🥰
Mnli balom h&m de var 0-1 ay olarak geçiyor hatta daha küçüğü bile var benim bebeğim de küçük doğdu hastahane çıkışı bile büyüktü gidip aldık tekrar
Gokturkmom balom bebişler ilk günler hep bacakları çekik olduğu için uzun ve bol geliyor genelde yenidoğanların içinde kayboluyordu oğlum ama o şekilde giydirdim
denizse balom prematüre bebek kıyafetleri var onlardan alabilirsin üzerine daha iyi olur çok küçük olduğu için büyük oluyor yeni doğanlar 🧿♥️🥰
balom denizse evet içinde kayboluyor resmen bir haftada yenidoğan yoğunbakımında da kaldı trendyoldan baktımda acaba onlarda çok mu küçük kalır dedim insan gözüyle görüp alsa daha iyi teşekkür ederim canım ☺️
cennetkusum16 balom 2 takım daha alabilirsiniz zaten kirletmiyorlar ek gıda sürecine kadar yıkayıp giydirirsiniz çok almaya gerek yok
denizse balom rica ederim canım benim arkadaşımda almıştı cıvıl mağazasında vardı o zaman çok minnoş küçücük ama zaten hemen büyüyor emin ol bir ay sonra sana noldu böyle diyeceksin en hızlı dönemi 🥰 sağlıkla büyüt 🥰