cnsbb Kızlar selam oğlum 7 günlük sebepsizce ağlıyor doktora götürmeyi düşünüyorum lohusa psikolojisi mi bu yetemediğimi düşünüyorum sakinleşmiyor herşeyde ağlıyor karnı tok altı temiz üst değiştirmek alt değiştirmek acıkması acıkınca sakinleşmeden ne memeyi ne biberonu ne emziği tutmuyor bir haftada on yıl yaşlandım sanki canından can gider gibi ağlıyo çok üzülüyorum bebek bu tabi ağlayacak diyorum ama bu artık başka seviye sanırım 😭
Kdz cnsbb ah üzülme lütfen tabi yetersin senden başka kim yeter kim iyi bakar psikolojini anlıyorum sıcak duş aldır bebise de iyi gelir belki gazı yok karnı tok doktor da gaz sancısı değil dediyse huysuz bebiş demekki ağzına bir çay kaşığı tatlı badem yağı koy o içini yumuşatır benim oğlumda öyleydi uyumazdi bile bi çay kaşığından bişey olmaz dene bugün bi
Prenses_annesi04 cnsbb her emzirme önce ve sonrası ağzından ve popodan mutlaka gazını çıkarın benimde bebeğim 15 günlük oda arada öyle tutuyor uyurken bile gaz masajı yapabilirsiniz bebeğe ve beline yarım kundak sürekli sarın emziriyorsanız kimyon çayı için duşta aldirabilirsiniz bebeğe iyi gelcektir
ggrqnitt Gazını çıkarmayı deneyin uzun uzun bazen çocuklar hemen çıkarmıyor . Gazı olan çocuk ıkınıp kendini kasıyor . Ağzından geğirme tarzında , altından pıt pıt çıkarması için bol masaj yapın inşallah çıkarır.
cnsbb ggrqnitt emzirirken yada mama verirken o an o alttan gaz çıkarıyor daha sonra geğirmesi için tekrar gaz çıkarmaya çalışıyorum bazen daha kaldırır kaldırmaz çıkarıyor o zaman bile ağlıyo dört günlükken çocuk doktoru muayene etti ve dört günlük bebeğin gaz sancısından ağlamasının imkanı yok dedi başka ne olabilir bi çare bulamadım o ağladıkça bazen bende ağlıyorum dayanamıyorum