ozipek Bebeğimin alt dişi o kadar çapraz çıkmış ki resmen dik çıkmış yani o derece yamuk, üst dişleri de çok olmasa da biraz yamuklar. Neden böyle çıkıyo acaba bilen var mı? Veya düzelir mi?
-Ozge- ozipek Genetikte varmı öyle yamuk dis ? Benim eşimin ve eşimin ailesinin dişlerinde yamukluk var cocuktada öyle olur diye korkuyordum ama çok şükür şuan için sorun yok. Bir dişçiye götürün bence
Hry-ayhn26 Emzik kullanımı biberon memesi ayına uygun değilse yada eliyle vb ile çok oynadiysa oluyor genelde kalıcı olabilir dış doktoruna uğrayın derim