Kızlar 31 aylık kızım var aşırı iştahsız ve ayına göre geriden geliyor boy ve kilo olarak persentilin altında. 11 kilo 84 cm. Çocuklarınıza vitamin olarak neler veriyorsunuz? Boy ve kilo için neler yapabilirim? Birde imunol şurup kullanan oldu mu iştah açıyor deniliyor almayı düşünüyorum ama kızım da şuruptan nefret ediyor asla içiremiyoruz zorla verince de kusuyor malesef. İğde çekirdeği tozunu da kullanmak istiyorum kullanıp faydasını gören oldu mu? Atom tarifini denedim bir kavanoz yedi ikincisini yaptım ama fark görmedim başka önerilere açığım 🙏