Doğum yapalı 2sene oldu. Yara çizgisinde küçük siyah nokta vardı hep sonra korktum kıl dönmesine dönüşmesin diye siyah noktayı sivilce sıkar gibi sıktım ama sonrasında ip çıktı biraz sonra bıraktım hemen panikledim. Onu çektim devamı gelmedi allahtan az 1 -2cm ip gibi bişey çıktı. Böyle bir şey yaşayanız var mı acaba merak ettimm