Cemre122
Ben yapmıyordum çok fazla iki haftada bir falan,bir arkadaşım evine çağırdı ortak tanıdı birileri de vardı başka arkasimin da çok samimi arkadaşı artık aralarında mi konuşuyorlar bilmiyorum hastalık dönemi gibi şeylerde kimseye gidip gelmiyorum ,kimse de gelsin istemiyorum bana ;
Çocuğu az sosyalleştir , yabani yetişmesin dedi .
Yani onları cagirmiyorum , görüşmüyorum paylaşmıyorum diye evden çıkmıyorum sanıyorlar.