prenseskus hipp ilk doğduğu 1 ay kullandık inanılmaz gaz yaptı kilo da almadı ama reflüsü vardı ondan almadı sanırım, sonra sma comforta geçtik, ilk ayında kolik denen bebeğimden eser kalmadı reflü mamasıyla bir verdim (reflü maması gaz ve kabızlık yapar onu bile engelledi) ve kilosu gayet güzel ilerledi. 4. Ayda Gazı bitti tekrar hipp alayım dedim bebeğim yine gazdan uyumadı yine sma comforta geçtik