lasar Bebeğim 2,5 aylık hiç kolik bi bebek değildi 3 gündür aşırı ağlıyor durmuyor çok huysuz gazını çıkarıyor karnını doyuruyor problemi ne olabilir büyüme atağı olma ihtimali var mı
duyguluanne lasar genelde sonu gaza bağlanıyor bugünde aynısı oldu çıldırırı gibi oldu gazıda çıkmıştı ama biraz sakinleşince karnını ovdum alt taraftan gazı çıktı bu aylarda alt taraftan gazı çıkmayınca çok ağlarmış bebekler