29 aylik oglum yaklaşık bi aydır kuruyemis cok sevmedigi icin aksam saat sekiz gibi muzlu ballı kuruyemis ekleyerek süt veriyordum bi ay boyunca bi sorun olmadı ama yaklaşık bi ay sonrasinda ani başlayan oksuruk krizi ama sadece yatinca sabaha kadar devam etmeye başladı baska bi hastalik belirtisi yok kuru öksürük sabaha kadar uyutmuyor ama öğlen uykusunda bi sorun yok sadece gece uykusu. Alerjik bi cocuk ama verdiğim ürünlerin hepsini uzun zamandır tüketiyor süt hariç süt vermeyi cok tercih eden biri değildim. Agzi acik uyuma ,horlama, ağızdan salya akması,
hirilti surekli uyanma gece başlayan boğulurcasına öksürük. Bianda sütü kestim onun yerine Hindistan cevizi sütü kullanıyorum öksürük 3.gun anında kesildi agzi acik uyumuyor horlama yok salya kesildi simdi bunlar geniz eti veya reflu belirtisi mi süt alerjisi yok gecti bundan eminim birda goturelebilcegim bi KBB yada iyi bi cocuk doktoru yok maalesef o yuzden kendim çözmeye çalışıyorum geniz eti ve reflusu olanlar yorum yapabilir mi ayni durumu yaşayan oldu mu?