Kızlar kızım 2 gün ateşlendi en yüksek 38.5 gördük aşırı derecede bitkindi onun dışında öksürüğü ve hırıltısı vardı klamer antibiyotik verdik inanılmaz pişik yaptı kanadı artık çocugun poposu simdi probiyotik ve hamazing travazol krem karışık kullanıyoruz. Ama sormak istediğim asıl soru aşırı huzursuz sürekli ağlama halinde asla gülmüyor ki normalde sürekli gülerdi. Çocuğun huyu mı değişti yoksa geçici midir bu durum