eSved canım benm oglum 14 aylık burun akıntisi baslamisti dr gittik nezle dedi ilac bile kullandim biseye yaramadi 10 gunu gecti hala burnu akiyor serum skıyorum bol bol bence sizde ilerlemeden bi dr gidin ilac veremez ama belki daha iyi bi fikri vardır daha cok kucuk cnku.. Bu arada yikarsaniz rahatlar burnu acilir