doğum yapalı 40 gün oluyor. o ağlamalı lohusa depresyonunu yavaş tavalar atlattım sayılır ama bu yorgunluk bitkinlik geçmiyor. geceleri uykusuzluk gün içinde bütün enerjimi sömürüyor. kime sorsam tadını çıkar bugünlerin diyor. ama ben bugünler geçsin istiyorum, eski beni çok özledim. dinç ve enerjik olduğum zamanlar. Ama artık o günler gelmeyecek sanırım.