eylm1 bebeğim 6 aylık daha, kışın hep böyle yatırdım 1 aylıktan beridir. Yani tabi ağzı dili yok bebişlerin ama hasta olma gibi bir durum olmadı, bir de gece beslemye alt almaya kalkınca sabah filan hep kontrol ediyorum sıcacık oluyor ayakları, göğsü filan. Bir de biz her ne kadar tog dan bahsetsek de, her ürünün tog değeri birbirini tutmuyor, ben owlu uyku gurusu kullanıyorum, alırken müşteri hizmetleri danışma vermişti oradan yola çıkarak hep böyle yatırdım ben