Arkadaşlar en son 10 Mart’ta kan vermiştim 2820 çıkmıştı beta HCG 4 gün sonra yani bugün gittim muane olmaya ama kendi özel doktoruma gitmedim normal devlet Hastanesi’ne gittim ultrasonda kese girmedim ama kesin gebesin dedi pzt günü idrara sıkışık gel dedi napmalim sizce neden böyle oluyordur ( adetin 5. Günü beta HCG pozitife döndü önce 30 iki üç gün sonra 140 çıkmıştı )