ahgsgshsuwhw Kızlar aranızda zlynda dogum kontrol kapi kullanan varmi ben bugün aldim ama kullanmasını bilmiyorum beyaz ve yeşil renkleri var nasıl oluyor yardımcı olurmusunuz günleri de biraz farklı her hafta değişiyor neden acaba
[silindi] ahgsgshsuwhw günleri her hafta değişmiyor siz ilk hangi gün alacaksanız o günle başlayan etiketi ilacın baş kısmına yapıştırın. Mesela bugün ilk tableti alacaksanız cuma ile başlayan etiketi yapıştırın. Yeşil haplar boş diye biliyorum sadece sırayı unutmayın diye alınıyor tüm tabletler bitince ara vermeden yeni kutuya geçiyoruz. Prospektüsünü iyice okuyun. Adet görmüyorsanız istediğiniz gün başlayabilirsiniz. Sevgiler
aysebb ahgsgshsuwhw Başladığınız günü ilk sıraya gelecek şekilde etiketi üste yapıştırın öyle devam edin. Yeşillerde içelecek en sonunda ardından diğer kutuya geçilecek ara vermeden aynı şekilde. 14 aydır kullanıyorum ben
ahgsgshsuwhw [silindi] şimdi anladım hangi bun başlıyorsun ina göre etiketlerini yakıştırıyorum tamamdır teşekkürler