Sadece TV olumsuz etkiler. Bütün gün TV karşısında oturan çocuk iletişim becerileri konusunda geri kalır. İletişimi öğrenmeyen çocuk sinirli ağlayan huysuz bir çocuğa dönüşür ama sınırlı düzeyde de ekran bence o kadar zararlı değil. Ben çocukların tanışması gerektiğini savunuyorum günlük hayatlarınin bir parçası olmali ama kontrollü. Denetimli serbestlik gibi