adengobes0 KIZLAR HADI HERKES DOĞUM HIKAYESINI ANLATSIN NASIL ZORLUKLAR YAŞADINIZ NASIL DOĞUM YAPTINIZ
kardelen1209 adengobes0 Hatırlamak istemedigim bu dogum ama unutmasi da bi o kadar mümkun degil 😁 39+2 de hastaneye yatışım yapildi açılmam yoktu sabaha ladar sadece yarım santim olmustu sancim nst de var ama ben hissetmiyorum sonra iste doktorum geldi 1 le 10 arasi bi sayı soyle dedi 7 dedim sonra suyumu patlatti şimdi sana 7 lik bi sanci veriyorum dedi 😁 sancim vardi ama acilmam hic olmadi en son 2 gunde 3 cm oldu bebeşimin kafasi da kanalda degildi dayanamadim artik beni sezaryene alın dedim sezeryana alindim ama cok zorluydu ya
Ayshenn adengobes0 iki doğumumda da sancım gelmedi. İlkinde süni sancıyla sancılandım,ikincide o bile yardım etmedi,sancım olmuyordu,doktor kendi suyumu açdı sonra sabcı gelmeye başladı. Çok kötü doğum geçirmişim iksinde de. Bana iki çoçuk yeter😬
menesahasan adengobes0 devlet hastanesinde dogum yaptım gece uyurken suyumun patlamasıyla gelişti hersey apartopar hastaneye gittik direk muayene odasına aldılar muayme ettiğinde hiç açılman yok 72 saate kadar doguramazsın dedi ebe sonra dogumhaneyle yataklı servis aynı koridorda ama mesafes var tabi beni 10 kere bi dogumhaneye bi normal odaya getirip götürdüler açılmam olmadığı halde em som saat 8.05 geçe dogumhanwye aldılar kese kese artık ben bayılmışım o kadar canım acıyordu sadece üstüme çıktıklarını bide bebeğinı cıkarttık dediklerini hatırlıyorum hayal meyal uzaktan gördüm bebegimi ama gördüğüm gibi başka hastaneye sevk etmeleri bir olmuş oksijensiz kalmış neyse 9.5 gece doguöuö gerçekleşmiş açılmam olmadığı halde 15 dk da keserek bebeğimi aldılar ve o esnada damarımda kesmişler 2 saat sonra ameliyata girdim kanamam durmuyo diye ve ameliyattan sonra yine kanamam durmadıgi için bemde başka bi hastaneye sevk edildim 10 gün boyunca yogum bakımda kaldık hem bem hem bebegim ikimizde ölümden döndük
Melisa_ Şehir hastanesinde dogum yaptım 35 de nisanim geldi 1 gün dogumhanede kaldım 37 de takipçi olduğum doktor bakmadığı için acilen giriş yapmak zorunda kaldım ve işkence hakaret edilerek ilk doğum normal dogum düşünün acilde suyum geldi açıklık 4cm ve seni eve geri göndermiyorlar sancidan o ara kıvranıyorum elbise giycem ne yardım dogum yapicam çocuk aşağı düşüyor sedyeye kaldirmadilar kendin çık dediler nst bağlıyor çekerek sancidan oluyorum ağlıyorum artık beni sezeryana alın diye açıklık artıkça sancı artıyor çünkü basimda 4 kişi çok zorlu geçti ama doktorum baksaydi bana belki de bu kadar işkenceye maruz kalmazdim yaz sezonu yoğun bakmadı dogumdan sonra ateşim çıktı ne bakan ne giden kan bitti ki serviste eşimin koluna bayılmışım hakkım helal mi tabikide değil ama şuan çok sukur 19 aylik kizim var iyi ki dogurmusum diyorrum gurbette arkadaş gibi oldu çünküü 🥰☺️🌸söyleyeceklerim bu kadar..
yagmuratlas35 Şehir hastanesi perinatoloji bölümüne gidiyordum tam 37. Haftamda normal kontrolume gittim nst de sancım çıktı ama ben o hafta hafif adet sancısı gibi çekiyordum sadece sonra doktor muayene etti 4 cm açıklık yatış yapmamız lazım dedi ben istemedim önce eve gitmek istedim izin vermedi neyse yatırdılar beni o gün akşam 6 cm oldu kendi sancimla yine iyiyim çok sancım yok bu arada suyumda gelmedi akşam suni sancı verdiler yine acilma olmadı sadece biraz sancım arttı diğer gün oldu bir daha verdiler suni sancı 2 saat sonra suyum geldi ve çok şiddetli bir sancı kontrol ettiler 7-8 cm doğum başlıyor dediler ama felaket bir sancı kaç saat ikindigimi hatırlamıyorum bir sürü doktor geldi başımda hep asistan doktorlar ama bebek çıkmıyor ben tabi sezeryana alın diye bağırıyorum bir yandan ikiniyorum bı yandan üstten iki kişi bastırıyor en son bebeegin kalp atışı zayıfladı dedi doktor o kadar hızlı bir şekilde sezeryana aldılar ki koştura koştura neyse ki bebeğimi sağ salim kucağıma aldım ama bana resmen travma yaşattılar
asli08 Ben özelde 39+5 de suni sanciyla dogum yaptim sabah 6 da yatış yapıldı 10a kadar gayet iyiydim ama 10dan sonra sancılar gelmeye başladı allahim çok zor kızlar gerçekten o ağrılar surekli hareket halindesin annemler ablalar surekli belimi oldular sancı cok kötüydu e bide alttan muayeneler aksm 6 da dogurdum ilk dogumum başıma ne geleceğini bilmiyorum hep pozitif dusunsum nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin dedim hep ama ikinci olursa eğer dieek sezaryen olurum normal dogum çok cok zor
adengobes0 41 + 3’te doğum yaptım normal doğum yaptım suyum gelmeyince kesem patlattılar 36 saat sancı çektim yani doğumdan sonra unutuyorsun diyorlar ama ben kesinlikle unutmadım yani o kadar kötü bir dondu ki çok şükür ama kızıma kavuştum şimdi altı aylık
-Ozge- adengobes0 40 haftam dolmasına rağmen gelen giden yoktu normal doğum çok istiyordum okadar pilates topunda zıpladım perine masajı yaptım bebişin gelmeye niyeti olmayınca dr ilaçla doğumu başlatalım yarın gel yatış işlemlerini yaptır nst ye gir dedi eve gittim ve nişanım geldi dr ile konuştum sancı bekleyelim kasılma veya sancı olursa hemen hastaneye geç dedi ama tüm gece ne sancı ne ağrı olmadı sabah gittim hastaneye yatışım yapıldı suni takıldı fakat bebek kanala girmedi sabah 8:30 dan öğlen 14:00 ye kadar suni ancı aldım sonra suyum geldi ama doğum ilerlemiyordu acilmam 3 cm geçmedi suyumun renginden bebeğin kaka yaptığını anladılar hemen suniyi kesip beni hazırladılar doktorum ameliyathanedeki acil olamayan sezeryanları erteletip beni acil sezeryana aldılar çok korkuyordum sezeryan doğumdan hiç istemiyordum ama hayırlısı buymuş demekki 14:32 oğlumla göz göze geldik 🥰