Herkese iyi günler..55 gündür adet olmadim test yaptım kan verdim ikisi de negatif 1.20 çıktı önceden rahim kalinlasmasi vardi ilaç kullandım baya da adet olduk günlerce acaba ondan mı olmadim bilmiyorum yoksa mevsimsel mi dogumdan sonra kadın doğuma gitmeye korkar olduk 😅çünkü