Oğlumun yüzü çok beyaz hep kızarıklık oluyor geçiyor yine oluyor vs son 1 haftadır sağ kulağının yqni egzama gibi oldu tahriş kırmızı yani kremi değiştirdi doktor şimdi ama dünden beri bakıyorum eli hep kulağında ve o kizariklikta devamlı oynuyor kasıyor gibi kızarıklık yanağına doğru kulağında akıntı vs bişey yok ağrı belirtisi yok uyku vakti huysuz bu ara çok bir de aşırı salya var ağız çevresi sivilce içinde yine salyalardan. Diş kaynaklı mi acaba parmaklarını 1 aydır ısırıyor eli hep ağzında haftaya doktor kontrolünde var