Merhaba ben 45 gün önce normal doğum yaptım. Doğum sırasında epizyo açılmadı makata kadar biraz yırtığım oldu 3 dikişim vardı ilki tutmadı açıldı 7 gün sonra doktorum tekrar dikti o dikişler tam tutmadı doktorum 43. Gün tekrar dikti iyice sonradan dikiş olup da tutan var mı ? Daha kısa süre de mi iyileşti? Lütfen cevap verirseniz çok sevinirim