feniks Bebeğim 4 buçuk aylık bazen sese bazen hiç bir şey yokken aşırı bir tepkiyle sıçrayarak uyanıyor çığlık atarak ağlamaya başlıyor azıcık yüksek sesle bir şey duysun korkuyor ne yapabilirim normal mi
hermione_granger feniks benim oğlumda 4.5 aylık şuan bizde öyleyiz çığlık kıyamet uyanıyor geçici birşey diye umuyorum
goktugneslihan Moro refleksi olarak geçiyor. 6. Aya kadar gözlemlenmesi normal. Sonrasında devam etmesi problem olduğuna işaret edebilir. 6. Aya kadar kafanıza takmayın.. :)